Translate

Sabtu, 19 November 2016

guyon tegalan ( salah njukut )


         ( Salah Njukut )

   Biasa go rame2 17 agustus neng rt rw takyun ngadakna Lomba2, sing macem2 bentuk lombane.

Takyun: yad wingi agustusan melu lomba apa ?
Sukyad: ora ana lomba apa2 neng komplekku...!
              Ente melu ?
Takyun: ya, aku dipaksa melu lomba bola daster
              Krn pemaine kurang siji..
Sukyad: mending oh... olih hadiah ?
Takyun: hadiah pentungan !
Sukyad: bisane ?
Takyun: aku kan melune dadakan! Drng siap2..
            Krn lomba pn dimulai, aku gugup njukut
             Daster! Aku takon bojo" ma neng ndi
            Dastere? Aku nyelang go melu lomba?"
            Lah bojoku ari njawab "neng kolah kam
            ar mandi!"... aku lngsung tak jukut belih?
           tak dinggo langsung, trs aku mngkt ...
           Barang balik, dikepruk anggo sapu neng
           Mertuaku wadon, karo ngomong " bapane
           Kiyeh takyun sing nganggo dastere aku!"
           (Karo kepruk2... aku di pentung sapu.
Sukyad: mertua lanang pime ?
Takyun: ya jengkelen... jare aku kurang ajar !
            Aku ya njawab oh " pa ngampurane aku
            ora sngaja! Sing pnting "isine"daster ora
            tak dinggo !"...
           Jare mertua " semprul koen..!"...
Sukyad: ente ora nitik ?
Takyun: ya ora, ndilalah ari nggantungna jejer,
            Aku mung curiga, pantesan dastere kok
            Mambu minyak angin... nek bojoku kan
           Dastere rada mambu2 rokok !...
Sukyad: bisane mambu rokok,pa bojomu udud?
Takyun: udud sih ora, tp kan sering tak go
             Lendotan yen aku ngopi kr udud...!

#ngenteni_kapalsandar






Tidak ada komentar: