Translate

Minggu, 20 November 2016

guyon tegalan ( salah kirim )


       ( Salah Kirim )

   Biasa neng pangkalan becak Takyun karo Sukyad ndospok luget...

Takyun: mbengi malam jumat ping pira yad.?
Sukyad: ora...! aku nggloser wit sore...
Takyun: asem ah.. aku ora dijatah bojo...
Sukyad: bisane yun ?
Takyun: bojoku lagi mutung, cemburu buta...
Sukyad: ente selingkuh ?
Takyun: selingkuh apa mangsane... !
               siji be ngopenane kangelan ka...
               Jalukane pirang2...
               Ana rebonding, facial...
               Aku ya yen ws kalah sewot ari nuturi
               Pngin lurus, banduli kilonan..!
               Pengin rai alus, nganggo beras kencur!
               Plaura go kaya kuwe.. go mangan be
               Renta rentu...
Sukyad: terus cemburune maslhe apa ?
Takyun: lg wingi, karo nunggu penumpang aku
               Iseng2 kirim ucapan "selamat Ulang
               Tahun, aku sayang kamu" krn aku
               Kelingan bojoku Ulang tahun...
Sukyad: kudune malah seneng oh...
Takyun: rongokna ndisit...!
               Begitu aku balik mbecak, HP tak gletak
               na neng meja, trus aku biasa oh.. ring
               Mburi umah nglebokna ayam... rupane
               Ana sms balesan mlebu, trrus diwaca
               Neng bojoku.. " Aku juga sayang mas
               Takyun, sdh lama naksir" trrus sms
              Maning ngejak aku ketemuan kr nonton
               Film.... bojoku nambah panas dugal...
               Aku juga bingung sms sing sapa...?
               Setelah tak chek rupane aku salah
               Kirim.... ! Dudu maring bojoku Rasijem
               Tapi maring kancaku Rasijo... aku jg
               Salah wkt ngirim ta waca neng daftar
               Kontàk cuma RASIJ....
Sukyad: ya jelasna oh...
Takyun: uwis, tp bojoku ora percaya, jarene aku
               Wis homo, jare pantesan aku akràb kr
               Rasijo... jebule ana hubungan, jr bojoku
Sukyad: terus akhire pime ?
Takyun: rasijo tàk anjabi neng umah... begitu
              Aku kula nuwun, deweke metu mapag
              Karo ngrangkul ngambungi aku...
              Takculna malah ngekepe nambh rosa
              Akhire tak dupak nmbe ucul...
Sukyad: ora males ?
Takyun: boro2 males.. malah nyengir2 laranen
Sukyad: dupak apane ?
Takyun: tak dupak kena "manuk emprite"
Sukyad: bisane manuk emprit...
Takyun: ya barange cilik...
               Nek gede ya manuk deruk...!
Sukyad: ya lumayan oh.. ? Olih kecupan sayang
Takyun: lumayan apa mangsane.....!
               Emang pada bae "emprite" pan di adu?!
Sukyad: ha...ha... kalah kr aku yun "deruk"

#klik beranda untuk lihat yang lain.




Tidak ada komentar: